Kezdetét vette a zákányszéki polgármesteri hivatal fejújítása. Hosszas várakozás után május 9-én megkezdődött a zákányszéki hivatali épület rekonstrukciója, emiatt változik az ügyfélfogadás helyszíne. Az átalakítás ideje alatt a Lengyel tér 1. szám alatti volt jegyzői lakás épületében lehet ügyeket intézni.

Zákányszék Község Önkormányzata 2020-ban a Magyar Falu Program keretében pályázati támogatási nyert „Zákányszéki Polgármesteri Hivatal épületének felújítása” címmel, amely feladatra 28 millió Ft vissza nem térítendő támogatást kapott. A pályázat megvalósításához építési kivitelező kiválasztása volt szükséges, azonban a beérkezett árajánlatok alapján a pályázati összeg nem volt elegendő a hivatal felújítására, ezért 2021-ben az önkormányzat 15 millió Ft többletforrást biztosított a pályázat sikeres megvalósításához. Időközben ugrásszerűen megnövekedett az építőanyag és egyéb eszközök ára, amely miatt a felújításhoz a Képviselő-testület további 15 millió Ft saját forrást biztosított az önkormányzat költségvetéséből.

Fotó: Török János

A belső felújítás teljes villamoshálózati korszerűsítést, a vizes blokkok megújítását és részben a fűtés modernizálását is tartalmazza. Egykori cikkünkért kattintson IDE!

A ügyfélfogadási időpontja változatlan marad a költözés ideje alatt, mindennap 8-12 óráig van lehetőség ügyintézésre. Ettől eltérő időpontban csak sürgős esetben vagy az adott ügyintézővel történt egyeztetés alapján munkaidőben tudnak a zákányszékiek hivatalos ügyben eljárni. A települési jegyző kérése, hogy aki csak teheti, vegye igénybe a telefonos vagy elektronikai ügyintézési lehetőségeket.