Az Alföldvíz Zrt. tájékoztatja felhasználóit, hogy a koronavírus-járvány egészségügyi veszélyeire való tekintettel Társaságuk az alábbi intézkedéseket hozta meg:

Az ügyfélszolgálati irodáikban és valamennyi műszaki irodában a személyes ügyfélkiszolgálás, valamint a személyes műszaki ügyintézés átmenetileg szünetel.

Tisztelettel megkérik felhasználóikat, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy a társaság honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel velük a kapcsolatot.

A postán történő sorban állást elkerülve, vízdíj számlájukat az ALFÖLDVÍZ Zrt. online ügyfélszolgálatán keresztül bankkártyával is ki tudják egyenlíteni. A bankkártyás fizetéshez egy rövid regisztrációt követően van lehetőség, amennyiben ez korábban nem történt meg.

Az ügyintézésekkel kapcsolatban a https://www.alfoldviz.hu/ weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt érhetnek el a https://www.alfoldviz.hu/…/h…/felhasznalo-fogyaszto-valtozas oldalon.

 Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a Divízió központ bejárata mellett található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítik, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.

A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, amelyről bővebb tájékoztatást a felhasználók részére az elkövetkezendő időszakban fognak adni.

 A díjtartozás miatti korlátozásokat a járvány miatt hirdetett veszélyhelyzet okán felfüggesztik.

A Békéscsaba, Dobozi út 5. szám alatti Központi Raktáráruházuk külső értékesítése átmenetileg szintén szünetel.

Továbbá a Központi Laboratóriumukban a mintaátvétel 2020. március 23. napjától átmenetileg szünetel. 2020 március 20.-ig kizárólag boltnyitáshoz és állatjóléti támogatáshoz kapcsolódó minták átvételét vállalják előzetes, telefonos egyeztetés után a 66/444-644 telefonszámon. A már leadott mintákkal, eredménykiadással kapcsolatban illetve egyéb kérdésekre telefonon a 66/444-644 számon, illetve e-mailben a labor@alfoldviz.hu címen adnak tájékoztatást.

 Telefonos elérhetőségeik: Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334

Hibabejelentés: 06/80/922-333

 Internetes elérhetőségük: www.alfoldviz.hu

Ügyfélszolgálati e-mail elérhetőségük: ugyfel@alfoldviz.hu

Műszaki ügyekkel kapcsolatos e-mail elérhetőségük: muszakihiba@alfoldviz.hu

Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik. https://www.alfoldviz.hu/…/szervezeti-felepites-elerhetoseg…

Postai elérhetőségük: 5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.